Szemérmetlen összeget, 5,5 millió forintot öltek a Fidesz-csicska támogatásába, mindössze 2 hónap alatt. A kormánypárt ontja a pénzt, ha a hatalom megtartása a cél.
Orbánék foggal-körömmel ragaszkodnak a kétharmadhoz, ezért is toltak temérdek pénzt Koncz Zsófia szerepeltetésébe. Csak a közösségi médiás reklámokra többet költöttek, mint amennyit ténylegesen szabad lett volna az egész kampányra.
Ehhez képest igen csekély különbséggel, de a Koncz-lány nyerte az időközi választást Borsodban. A Fidesz a tisztességtelen eszközökhöz folyamodott, volt olcsó krumpli, ingyen laptop, jópofáskodó miniszter, erről itt írtunk részletesen:
Facebook reklámokra 5,5 millió forint ment el
-írja a Telex. Nem kevés pénz, főleg, ha azt is figyelembe vesszük, hogy ebben még benne sincsenek az egymást érő plakátok, a zsákos krumpli, meg a tehetős haverok sztárkodása. A szabályozás szerint egy országgyűlési képviselőjelölt 5,4 milliót költhetne a teljes kampányára. Ezt a borsodi Fidesz-csicska már a Facebook hirdetésekkel túllépte.
A KSH statisztikája szerint egy Jász-Nagykun-Szolnok megyei nettó átlagkereset 212882 forint, ennél persze lényegesen kevesebbet keresnek Karcagon vagy akár Kunmadarason. Ha azonban a KSH-ban szereplő bérrel számolunk, akkor kijön, hogy 25 hónapig kellene dolgoznia egy nagykunsági adófizetőnek 5,5 millióért. A Fidesz üdvöskéje két hónap alatt tapsolta el.